هدف ما کمک به شما برای یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی است. در این سایت سعی می کنیم با ا ارائه منابع استاندارد آموزش زبان در قالب فروش پستی پکیج ها و یا بصورت دانلود، معرفی سایتهای مفید و ارائه مقالات و مطالب ارزشمند آموزشی، به زبان آموزها کمک کنیم.

Tell Me More English 10


Tell Me More English 10

 

Tell Me More English 10 نرم افزار فوق العاده، با هوش مصنوعی بالایی است که درست همانند یک معلم خانگی، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی و تمامی مهارت های لازم یادگیری این زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ انگلیسی زبانان را آموزش می دهد و در حین آموزش زبان آموز را به تمرین و تکرار وا می دارد

Tell Me More English 10 با فراهم کردن کامل ترین و گسترده ترین محتوای مورد نیاز برای یک فرآیند یادگیری موثر زبان و در 10 سطح آموزشی، به شما کمک می کند تا یادگیری زبان انگلیسی را از ابتدایی ترین مرحله شروع کرده و ادامه دهید تا مهارت لازم را بدست آورید. روش مشهور آموزش تعاملی و ارتباطی Tell Me More به عنوان یک شیوه ی خاص در مدارس و دانشگاه های سراسر جهان استفاده می شود.
این نرم افزار داری رابط کاربری جدیدی است که شامل آیکون های ساده و طراحی های متنوع می باشد تا یادگیری زبان را به صورت سرگرم کننده و آسان، ادامه دهید.

 

Tell Me More English 10

Tell Me More English 10


TELL ME MORE® v10 English 10 Levels will allow you to master English , providing you with the most complete and extensive content to learn French.
The new TELL ME MORE® version 10 is a true milestone in language learning. Developed by a team of language experts, TELL ME MORE® leverages the renowned Communicative Approach, a methodology used in schools and universities around the world. TELL ME MORE® implements this methodology using the exclusive PRIME approach.

Tell Me More English 10

 

 

یک دی وی دی

ارزان تر از همه جاTell Me More English 10

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 87

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی كالاها و خدمات اين سایت حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما