هدف ما کمک به شما برای یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی است. در این سایت سعی می کنیم با ا ارائه منابع استاندارد آموزش زبان در قالب فروش پستی پکیج ها و یا بصورت دانلود، معرفی سایتهای مفید و ارائه مقالات و مطالب ارزشمند آموزشی، به زبان آموزها کمک کنیم.

کتاب های 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی


کتاب های 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی

 ۴۰۰۰ واژه ضروری انگلیسی یکی از معروف ترین و بهترین کتاب های آموزشی زبان انگلیسی می باشد. این کتاب شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده اند و تقریبا ۹۰ % از مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را پوشش می دهند.

تحقیقات زبان شناسی دهه گذشته نشان داد که بر خلاف تصور اکثر مردم، در بیشتر مکالمات روزمره تنها از ده درصد کلمات رایج در هر زبانی استفاده می گردد که نتیجه علمی آن، امکان آموزش سریع بسیاری از زبان ها را تنها با یادگیری تعداد محدودی لغت فراهم می ساخت. به طور مثال نشان داده شد که در اکثریت قریب به اتفاق مکالمات زبان انگلیسی تنها از چند صد لغت استفاده می گردد که پس از تسلط بر آنها می توان تمرکز زبان آموز را بر نکات ریز و کاربردی آنها متمرکز ساخت.

در کتاب هایی مانند ۵۰۴ ، ۴۰۰ ، ۶۰۱ و ۱۱۰۰ واژه ضروری، شما می بایست فقط کلمه را خوانده و معنی آن را حفظ کنید و تلفظ کلمه را به صورت الفبای فونتیک یاد بگیرید.اما در کتاب ۴۰۰۰ واژه ضروری انگلیسی علاوه بر معنی لغات ، تعریف آنها به صورت انگلیسی فراهم شده است و یک مثال به همراه ترجمه و تصویر مربوط به آن برای هر لغت موجود است که تمامی آنان در یک فایل صوتی مخصوص هر لغت، توسط گویندگان زن و مرد به شکل کاملا صحیح تلفظ می شود تا هنگام یاد گیری کلمات بتوانید تلفظ آنها را به بهترین نحو یاد بگیرید.همچنین برای هر درس یک داستان تعبیه شده است که در آن از تمامی لغات همان درس استفاده شده تا بعد از یاد گیری لغات بتوانید نحوه استفاده آنها در جملات و مکالمه ها را نیز آموزش ببینید، همچنین فایل صوتی تلفظ برای داستان موجود می باشد.

یک دی وی دی

 

ارزان تر از همه جا

 

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 394

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی كالاها و خدمات اين سایت حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما